پیشنهاد یو پی اس

یو پی اس برای دوربین مداربسته

یو پی اس برای دوربین مداربسته

راهنمای خرید و انتخاب یو پی اس برای دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ، یکی از حساس‌ترین تجهیزات امنتیتی ، اهمیت کارکرد و عملکرد دائم آن بر هیچ کس پوشیده نیست. اما با وجود خاموشی‌های برق شهر چه راهکاری برای آن باید در نظر گرفت؟ با مطالعه این مقاله شما با دستگاه یو پی اس دوربین مداربسته و اهمیت آن آشنا خواهید شد.

یو پی اس چیست؟

یو پی اس دستگاهی است که با وجود باتری هنگام قطع برق ، برق مورد نیاز را بدون وقفه در کارکرد مصرف کننده‌ها تامین می‌کند. حالا اینکه چه تجهیزاتی را می‌تواند پشتیبانی کند ، بستگی به انتخاب و توان یو پی اس دارد و اینکه تا چه مدتی می‌تواند این برق را تامین کند بستگی به باتری و دقیقتر بخواهیم بگوییم “وات ساعت باتری” دارد. مطالعه کامل مقاله یو پی اس چیست؟

وات ساعت باتری چیست؟

میزان توان ذخیره سازی هر باتری به عنوان “وات ساعت” شناخته می‌شود که از حاضلضرب “ولتاژ” در “آمپرساعت” باتری به دست می‌آید. به عنوان مثال وات ساعت یک باتری 100 آمپر 12 ولت برابر با 1200 است ، حال در صورتی که باتری ها با هم سری یا موازی شوند این روش به هیمن سبک محاسبه می شود.

 

آموزش سری و موازی کردن باتری

 

حالا میدانیم که میزان ساعت پشتیبانی به آمپرساعت و تعداد باتری ارتباط دارد ، هر چقدر زمان بیشتری را برای پشتیبانی نیاز داشته باشیم باید از آمپرساعت باتری بالاتری استفاده کنیم. نکته قابل توجه این است که این امر در صورتی امکان پذیر است که یو پی اس از نوع باتری خارجی یا اکسترنال باشد.

چه یو پی اسی مناسب دوربین مدار بسته است؟

دوربین مداربسته از جمله دستگاههای الکترونیکی محسوب می شود که قطع برق چند میلی ثانیه را نمی‌تواند تشخیص دهد ، پس از هر کدام از یو پی اس های آفلاین ، لاین اینتر اکتیو و آنلاین را به راحتی می‌توان برای آنها استفاده کرد.

همینطور به همین دلیل می‌توان از یوپی اس سینوسی یا شبه سینوسی برای دوربین استفاده کرد ، هر چند در صورتی که بتوانید از یو پی اس سینوسی استفاده کنید بهتر است.

اگر با انواع یو پی اس آشنا نیستید می‌توانید مقاله آشنایی با انواع یو پی اس را مطالعه کنید.

در شرایطی که انتظار زمان پشتیبانی بلند مدت دارید ، حتما باید از “یو پی اس باتری خارجی یا اکسترنال” استفاده کنید ، اما اگر فقط برای مدت کوتاهی می‌خواهید که وقتی برق به هر دلیلی قطع شد دوربین‌ها کار کنند ، میتوانید از یوپی اس‌های باتری داخلی هم استفاده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و انواع دستگاهها روی لینک زیر کلیک کنید تا محصولات را در فروشگاه اینترنتی سونر ببینید:

لیست قیمت یو پی اس برای دوربین مداربسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *