مقالات آموزشی یو پی اس

یو پی اس برای راه اندازی پکیج در زمان قطعی برق

یو پی اس برای راه اندازی پکیج آب گرم

با استفاده از یو پی اس سونر برای سیستم های گرمایشی پکیج، در زمان قطع برق می توان همچنان از آب گرم پکیج بدون سرد شدن استفاده نمود.

یکی از مشکلاتی که استفاده از پکیج به دنبال خواهد داشت، از کار افتادن و خاموشی آن در زمان قطع برق و در پی آن سردی آب خواهد بود.

یو پی اس سونر مناسب برای پکیج آب گرم

اغلب مصرف کنندگان پکیج خانگی ، سردی آب به محض قطع شدن برق را تجربه نموده اند و به دنبال راه حلی برای آن هستند.

استفاده از یو پی اس سونر در این سیستم می تواند برق مورد نیاز را هنگام قطع برق تامین نماید به گونه ای که بدون خاموش شدن پکیج و سرد شدن آب آن ، همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و مصرف کننده به هیچ عنوان متوجه قطع برق نخواهد شد.

با توجه به پکیج های مختلف و توان مصرفی آنها، انتخاب یو پی اس مورد نظر نیز متفاوت است اما با توجه به پکیج های موجود در بازار ایران، یوپی اس 1KVA سونر به راحتی برای این منظور قابل استفاده است و نوع باتری داخلی آن که دارای 2 عدد باتری یو پی اس 18 آمپر ساعت می باشد قادر است یک پکیج 150 واتی را به مدت 2 ساعت روشن نگه دارد. (چگونگی محسابه باطری و زمان یو پی اس)

یوپی اس های سونر به دلیل زیبایی و بدون صدا بودن انتخاب بسیار مناسبی برای مصرف کنندگان خانگی است و با دارا بودن  2 سال گارانتی از جهت خدمات هم راحتی و ضمانت کالا را به همراه خواهد داشت.

شما هم می توانید از لذت یک خرید خوب بهره مند شوید.

شماره های تماس کارشناسان فروش یو پی اس

در صورت نیاز می توانید به همراه پکیج ، دستگاه های دیگری نظیر تلویزیون ، کامپیوتر ، مودم اینترنت و تعدادی لامپ روشنایی LED را به UPS متصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *