مقالات آموزشی یو پی اس

یو پی اس آنلاین | قیمت ، فروش و جزئیات خرید یو پی اس آنلاین

یو پی اس آنلاین | قیمت ، فروش و جزئیات خرید یو پی اس آنلاین

در یو پی اس آنلاین ، خروجی برق ، مستقیم از باتری گرفته می‌شود ، به عبارت بسیار ساده می‌توان گفت که باتری‌ها مستقیم به اینورتر آن متصل می‌شوند ، در نتیجه زمان انتقال یا سوئیچ در یوپی اس آنلاین صفر است.

یو پی اس آنلاین چیست؟ آنچه باید از یوپی اس آنلاین بدانید

یو پی اس online بیشتر برای تجهیزاتی مناسب است که حساسیت بالایی در مقابل ولتاژ و فرکانس برق دارند. می‌توان از مزیت‌های آنلاین در مقایسه با آفلاین و لاین اینترکتیو ، از قابلیت ایجاد یک فایروال الکتریکی یا electrical firewall بین برق ورودی و تجهیزات حساس الکتریکی ، نام برد.

یوپی اس آنلاین برای تجهیزاتی که نیاز ضروری به ایزولاسیون الکتریکی دارند یا به نوسانات برق بسیار حساس هستند نیز می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد.

نمای شماتیک عملکرد آنرا می‌توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید:

عکس عملکرد یو پی اس آنلاین

در مجموع قیمت یو پی اس آنلاین بالاتر از دیگر انواع یوپی اس است ، به همین دلیل از این نوع بیشتر در مواردی که ذکر شد و مکان‌هایی که نوسانات ولتاژ برق بسیار زیاد و دائمی دارند استفاده می‌شود.

 

برای آشنایی با دیگر یو پی اس ها مقاله انواع یو پی اس و تفاوت آنها را مطالعه کنید.

 

یو پی اس آنلاین دارای سیستم double-conversion دابل کانورژن است تا بتواند به طور مستقیم و مداوم عملیات شارژ و اینورت را انجام دهد ، وجود این مورد یکی از عواملی است که موجب افزایش قیمت یوپی اس آنلاین می‌شود.

 

هدف ما در شرکت مهندسی زرین الکترونیک ارائه بهترین راهکار و پیشنهاد برای شماست ، لذا جهت خرید یو پی اس ، راهنمایی و آگاهی از قیمت می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.
با ما در ارتباط باشید
ساعات کار و تماس

روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ و پنجشنبه ۸:۳۰ الی ۱۳

۰۳۱ ۵۲ ۲۵ ۵۰۶۰

۰۹۱۳ ۴۲۲ ۴۵۱۲

۰۹۱۳ ۴۲۲ ۴۵۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *