مقالات آموزشی اینورتر درایو

بهترین برندهای اینورتر درایو کنترل دور موتور

بهترین برندهای اینورتر درایو کنترل دور موتور

اگر شما هم در جستجوی بهترین درایو باشید، مطمئنا با برندهای متفاوتی در بازار روبرو می شوید، در مقالات پیشین نکاتی جهت راهنمایی خرید اینورتر درایو گفته شد، اینجا فقط قصد داریم شما را با اسامی برندهای موجود و مطرح بازار ایران آشنا کنیم.

بهترین برندهای مطرح اینورتر درایو کنترل دور موتور در بازار ایران

به طور کلی می توان درایوها را از دیدگاه برند یا نام تجاری به سه دسته تقسیم کرد:

1. برندهای وارداتی: دستگاههایی که به طور کامل و به صورت پک وارد ایران می شوند و به همان صورت ، بدون اینکه اینجا تغییری بر روی آنها صورت گیرد در این دسته قرار می گیرند. معمولا خدمات و گارانتی این دستگاهها با شرکت واردکننده است.

2. برندهای ساخت و تولید ایران: برخی از دستگاه ها به طور کامل در ایران تولید می شوند، کلیه قطعات اصلی در ایران توسط کارشناسان و مهندسین برجسته ایرانی طراحی ، ساخته و به بازار عرضه می شوند. می توان گفت که یکی از مهم ترین مزیت های این دسته گارانتی و پشتیبانی است.

3. برندهای مونتاژ ایران: نمونه دستگاههای در ایرن موجود است که به عنوان ایرانی هم شناخته می شوند اما تجهیزات اصلی آنها از دیگر کشورها وارد و در اینجا مونتاژ می شوند و پس آن به عنوان یک دستگاه کامل به دست مصرف کننده می رسند. معمولا خدمات و گارانتی این نمونه دستگاهها با شرکت های مونتاژ کننده است و تا زمانی که بتوان قطعات آنها را وارد کرد از نظر گارانتی و خدمات مورد اطمینان هستند.

شرایط استفاده و کاربرد انتخاب می کند که کدام یک از برندها و دسته های فوق باید استفاده شود، سعی می کنیم در مقالات آینده به صورت دقیقتر برخی از برندها را بررسی کنیم. اما اکنون به هیمن بسنده می کنیم که هر کدام از موارد بالا از نظر قیمت، کیفیت، خدمات، پشتیبانی و کاربرد تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

 

مشاهده قیمت انواع اینورتر درایو

 

اینورتر درایو چینی

اینورتر درایو اینوت INVT چین

برندهای درایو چینی

NIETZ ، INVT ، HP MONT ، Teta ، QMA

اینورتر درایو ایرانی

برندهای درایو ایرانی

PARTO SANAT (پرتو صنعت)  ، PENTAX ، AGER ، UNIQUE

اینورتر درایو تایوانی

DELTA ، TECO

اینورتر درایو اروپایی

SIEMENS ، DANFOSS ، SCHNEIDER ، GEFRAN ، ABB

اینورتر درایو کره ای

اینورتر درایو ال اس LS کره ای

iMASTER ADT ، LS ، DELTA ، HYUNDAI

اینورتر درایو ژاپنی

OMRON ، YASKAWA ، FUJI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *